کنترل اصولی بیماری های خود ایمنی

سلام خانم شیمیدان هستم، یک مادر. دانشجوی دکترای شیمی تجزیه و بیماری خود ایمنی لیکنپلان. اینجا اومدم تا راه حل هایی که برای بیماری هام پیدا کردم رو با شما به اشتراک بگذارم.

کنترل اصولی بیماری های خود ایمنی

سلام خانم شیمیدان هستم، یک مادر. دانشجوی دکترای شیمی تجزیه و بیماری خود ایمنی لیکنپلان. اینجا اومدم تا راه حل هایی که برای بیماری هام پیدا کردم رو با شما به اشتراک بگذارم.

شروع ریسرچ ها

اولین چیزی که متوجه شدم و احتمالا اکثر افراد در مورد بیماری های خود ایمنی میدونن این هست که افسردگی  طولانی مدت و استرس زیاد، باعث تشدید و یا شروع بیماری میشه. وقتی زیاد افسردگی  داشته باشی یا همیشه مضطرب باشی کورتیزول زیادی ترشح میشه و این هورمون باعث قرار گرفتن بدن در حالت آماده باش میشه. و مقدار گلبول های سفید خون بالا میره. هر چه مقدار گلبول سفید خون بالا میره،  احتمال ابتلا به انواع بیماری های خود ایمنی مثل لیکن پلان. لوپوس، ام اس و غیره بالا میره. پس لطفا لطفا لطفا آگه میخواهید خوب شید افسردگیتون رو درمان کنید. پیش مشاور و روانپزشک خوب برید . کاراهای که دوست دارید و آرومتون میکنه و ازش لذت میبرید انجام بدید تا زودتر درمان بشید. من سعی کردم بیشتر توی طبیعت و فضای باز باشم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد