کنترل اصولی بیماری های خود ایمنی

سلام خانم شیمیدان هستم، یک مادر. دانشجوی دکترای شیمی تجزیه و بیماری خود ایمنی لیکنپلان. اینجا اومدم تا راه حل هایی که برای بیماری هام پیدا کردم رو با شما به اشتراک بگذارم.

کنترل اصولی بیماری های خود ایمنی

سلام خانم شیمیدان هستم، یک مادر. دانشجوی دکترای شیمی تجزیه و بیماری خود ایمنی لیکنپلان. اینجا اومدم تا راه حل هایی که برای بیماری هام پیدا کردم رو با شما به اشتراک بگذارم.

قرص ویتامین دی بخوریم

یه نکته جالب که تازه متوجه شدم اینه که بعضی مکمل های خوراکی و دارویی رو میتونیم از دیجیکالا بخریم. مثلا همین پرل د3 (قرص ویتامین دی)

من واقعا از خوردن قرص ویتامین دی خیر دیدم ، حتی حال و احوال روحیم هم خوب شده با این قرص واسه همین پیشنهادش میکنم.
فقط نکتش اینه که زیاده روی نکنید و نرید یهو بدون تجویز پزشک پنجاه هزار واحدیشو بخورید. من خودم هزار واحدیش رو یه روز در میون مصرف میکنم قیمتش هم به نظرم خیلی مناسبه. لینک خرید قرصی که خودم مصرف میکنم  رو سمت راست قسمت پیوندها گذاشتم.