کنترل اصولی بیماری های خود ایمنی

سلام خانم شیمیدان هستم، یک مادر. دانشجوی دکترای شیمی تجزیه و بیماری خود ایمنی لیکنپلان. اینجا اومدم تا راه حل هایی که برای بیماری هام پیدا کردم رو با شما به اشتراک بگذارم.

کنترل اصولی بیماری های خود ایمنی

سلام خانم شیمیدان هستم، یک مادر. دانشجوی دکترای شیمی تجزیه و بیماری خود ایمنی لیکنپلان. اینجا اومدم تا راه حل هایی که برای بیماری هام پیدا کردم رو با شما به اشتراک بگذارم.

لینک


از طریق این لینک دیجیکالا  میتونید وارد سایت دیجیکالا بشید و محصولات رو خریداری کنید.


نظرات 2 + ارسال نظر
الف یکشنبه 4 آبان 1399 ساعت 23:05

سلام منم همین بیماری رو‌دارم. دفعه اول با پماد کورتون کاملا درمان شد . اما بعداز حدود یکسال در اثر یه تنش عصبی که بهم وارد شده بود دوباره یواش یواش شروع شد جوری ک الان نصف بدنم رو گرفته و‌خیلی ناراحت کنننده اس برام. دیگه‌پماد کورتون هم اثری نداره . بنظرتون داروهای شما رو مصرف کنم؟ ایمیلمو براتون میزارم‌ خوشحال میشم بیشتر باهم حرف بزنیم

سلام
مهمترین مساله استرس نداشتن هست بهترین لطف به خودتون اینه که اضطراب و افسردگی رو از خودتون دور کنید. به نظر من به جای پماد کورتونی پماد ویتامین دی رو امتحان کنید و هرگز هرگز سر خود داروهارو مصرف نکنید چون هیدروکسی کلرکین در بعضی موارد روی شبکیه چشم تاثیر میذاره

نرگس یکشنبه 27 مهر 1399 ساعت 21:32

سلام
من دختری دارم که از یکسالگی لکه های قرمز روی بدنش میاد و بعد از چند وقت که همش تکرار میشن، جاشون قهوه ای میشه و به صورت قرینه هستن
مطالبت رو خوندم و به نظرم به بیماری دختر من نزدیک بود مطالبی که گفته بودید
میشه لطف کنید بهترین دکتری که تا بحال رفتید رو معرفی کنید، آخه از هیچ دکتری نتیجه نگرفتم، فقط کورتون تجویز میکنن که باعث بدتر شدن بیماریش شده

سلام
بله من هم کلا با داروهای کورتونی مخالفم . فقط پروفسور شیدا شمس مطبشون تهران خیابون فرشته هست برام کرتون تجویز نکردن. و با نسخه ایشون خوب شدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد